דרושים

חושב שאתה מתאים? בוא תצטרף לסיירת שלנו!

אקסלנדו הינה חברת בוטיק המונה כ-30 עובדים באבן יהודה. חברה צעירה, דינמית וחדשנית העוסקת ביישום ופיתוח פתרונות BI ב POWER BI. החברה עוסקת בפיתוח פתרונות אנליטיים לשיפור קבלת החלטות באמצעות מידע. לחברה מגוון רחב של לקוחות שונים (קמעונאות, הייטק, נדלן, רפואה, ייצור) העבודה ב OPEN SPACE עם אווירת צוות ייחודית. החברה בצמיחה עם אפשרויות רבות להתפתחות מקצועית ולקידום.  המשרה מהווה הזדמנות נדירה לשילוב של כישורים טכנולוגיים ויכולות אנליזות עסקיות והזדמנות להיכנס לחברת הייטק מצוינת ולעסוק באחד התחומים המבוקשים בשוק.

תיאור תפקיד:
ניהול, הובלה ופיתוח של פרויקטי BI מקצה לקצה.
הובלת תהליכים מול הנהלה בכירה ומקבלי החלטות בארגון הלקוח.
אפיון ופיתוח של תהליכי ETL ב SSIS או ADF.
ייעול שאילתות SQL.
תכנון ובנייה של מחסני נתונים.
תכנון ויישום פתרונות ב Azure Data Platforms.
הובלה של תהליכי Presale וארכיטקטורת BI לבחירת הרכיבים היעילים ביותר לדרישות הפרויקט.
זיהוי הזדמנויות חדשות בקרב הלקוחות וקידום פיתוחם בחברה .

דרישות תפקיד:
נסיון של כשנתיים כמפתח BI בטכנולוגיות של MS.
נסיון של שנתיים לפחות באפיון/פיתוח תהליכי ETL.
הכרות עם מבנה ומתודולוגיות פיתוח מחסני נתונים (DHW).
נסיון באפיון/פיתוח של מודלים ב – SSAS Tabular.
נסיון בשאילתות SQL.
נסיון של שנה לפחות בעבודה עם כלי BI דוגמת Tableau, QlikView, Microsoft BI, או פלטפורמת BI מובילה אחרת.
הבנה ואוריינטציה טכנולוגית גבוהה לצד הבנה עסקית טובה מאד.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קוד משרה JB-5

הגשת מועמדות

תיאור תפקיד:
דרוש אנליסט תמיכה שיצטרף לקו הקדמי של תמיכה ושירות הלקוחות

התפקיד כולל:
משמש ערוץ תקשורת מרכזי לפניות לקוחות ולפתרון בעיות בנושאים שוטפים.
ניתוב ותעדוף פנים ארגוני של פניות לקוחות לצוותים השונים.
בקרה ומעקב אחר הטיפול בפניות הלקוחות עד לסגירתן לשביעות רצון הלקוח.
טיפול שוטף בפניות הלקוחות ושמירת קשר רציף ואיכותי מול הלקוחות.
זיהוי וקידום פיתוחים מותווי לקוח תוך הגדלת הפעילות של לקוחות קיימים.
זיהוי הזדמנויות חדשות בקרב הלקוחות וקידום פיתוחם בחברה להגדלת המכירות.
בניית דוחות שוטפים ללקוחות החברה.
זיהוי והתרעה בפני משברים מתהווים מול הלקוחות.

דרישות תפקיד:
סטודנט באחד מן התחומים הבאים: הנדסת תע"ונ, מנע"ס, כלכלה או דומה עם יתרת לימודים של לפחות שנתיים.
נסיון בתמיכה טכנית של לפחות שנה או לחילופין נסיון ורקע טכני בתחום ה – BI או בתחום מערכות מידע. – יתרון
אוריינטציה והבנה טכנולוגית גבוהה לצד הבנה עסקית ואוריינטציה מכירתית – יתרון.
ידע מעולה באקסל – יתרון.
הבנה בעולם ה BI – יתרון.
מוכנות להקף משרה של כיומיים וחצי בשבוע.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קוד משרה JB-3

הגשת מועמדות

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל יישום של פרויקטי BI מקצה לקצה. החל משלב איתור צרכי הלקוח, אפיון עסקי והגדרת הפתרון, דרך יישום מודל אנליטי כולל הגדרת המדדים, כתיבת שאילתות, QA, ועד להדרכת המשתמשים ווידוא שביעות רצון הלקוח. העבודה אינטנסיבית ועם לו"ז צפוף.

דרישות תפקיד:
תואר ראשון בכלכלה/ הנדסת תעו"נ/ חשבונאות/מחשבים/ סטטיסטיקה או דומה. המשרה מתאימה גם לבוגרים בעלי ניסיון מועט
חובה:
אנליסט בנשמה!
מתרגש מדאטה!
יתרון:
הבנה בסיסית במושגים מעולם ה BI – לדוגמא Dimensions, Measures, Data Warehouse.
ידע וניסיון ב POWER BI – יתרון משמעותי
ניסיון עם Power Pivot ו-DAX
ידע בSSIS,SSAS,SSRS – MICROSOFT BI
ידע ב SQL
רמה גבוהה באקסל
ניסיון באנליזה

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קוד משרה JB-4

הגשת מועמדות

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ניהול והובלה של פרויקטי BI מקצה לקצה. החל משלב איתור צרכי הלקוח מול הנהלה בכירה ומקבלי החלטות, אפיון עסקי והגדרת הפתרון, דרך יישום ופיתוח מודל אנליטי כולל הגדרת המדדים, כתיבת שאילתות, QA, ועד להדרכת המשתמשים, אחריות על עליית הפרויקט לאוויר לשביעות רצון הלקוח. ניהול תהליכי Presale וארכיטקטורת פתרונות Data בעולמות של Azure. העבודה הינה פרויקטלית, אינטנסיבית עם לוז צפוף.

דרישות תפקיד:
יכולות אנליזה מוכחות של כ 2-5 שנות ניסיון בתור אנליסט-מפתח BI
חובה:
תואר ראשון בכלכלה/ הנדסת תעו"נ/ חשבונאות/מחשבים/סטטיסטיקה או דומה
ניסיון בעבודה עם כלי BI-דוגמת Microsoft BI, QlikView, Tableau או פלטפורמה BI מובילה אחרת.
ידע וניסיון ב SQL
יכולת הובלת התקשרות וניהול תהליכים מול לקוחות
יכולת עבודה עצמאית
אנליסט בנשמה!
מתרגש מדאטה!
יתרון:
ידע וניסיון ב POWER BI – יתרון משמעותי
ניסיון עם Power Pivot ו- DAX
רמה גבוהה באקסל

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קוד משרה  JB-1

הגשת מועמדות

תיאור תפקיד:
משמש ערוץ תקשורת מרכזי לפניות לקוחות ולפתרון בעיות בנושאים שוטפים.
ניתוב ותעדוף פנים ארגוני של פניות לקוחות לצוותים השונים.
בקרה ומעקב אחר הטיפול בפניות הלקוחות עד לסגירתן לשביעות רצון הלקוח.
משמש כסמכות מקצועית טכנית בצוות התמיכה ושרות הלקוחות.
אחריות כוללת לפיתוח והטמעת כלים ונהלים לשיפור תהליכים ברמת התמיכה ושרות הלקוחות.
טיפול שוטף בפניות הלקוחות ושמירת קשר רציף ואיכותי מול הלקוחות.
זיהוי וקידום פיתוחים מותווי לקוח תוך הגדלת הפעילות של לקוחות קיימים.
זיהוי הזדמנויות חדשות בקרב הלקוחות וקידום פיתוחם בחברה להגדלת המכירות.
הדרכות ללקוחות על תפעול המערכת.
בניית דוחות שוטפים ללקוחות החברה.
זיהוי והתרעה בפני משברים מתהווים מול הלקוחות.

דרישות תפקיד:
תואר ראשון באחד מן התחומים הבאים: הנדסת תע"ונ, מנע"ס, כלכלה או דומה.
נסיון בתמיכה טכנית של לפחות שנה או לחילופין נסיון ורקע טכני בתחום ה – BI או בתחום מערכות מידע. – יתרון
אוריינטציה והבנה טכנולוגית גבוהה לצד הבנה עסקית ואוריינטציה מכירתית.
נסיון בפיתוח, הקמה והטמעה של תהליכים ונהלים בתחום התמיכה ושרות הלקוחות – יתרון.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קוד משרה  JB-2

הגשת מועמדות

שליחת קורות חיים