אקסלנדו היא כלי, אקסלנדו אנליטיקס היא שיטת עבודה!

מערכת אקסלנדו מבוססת על טכנולוגיית הבינה עסקית הטובה בעולם – PowerBI, את זה אתם יודעים כמשתמשי מערכת מנוסים. המערכת מגיעה עם ניתוחים מובנים נהדרים, המספקים דוחות רבי עוצמה הניתנים להתאמה אישית. זה עובד ממש טוב עבור הצוות שלך או העסק.
מדוע, אם כן, אתה זקוק לאקסלנדו אנליטיקס כאשר כבר יש לך מרכזי שליטה נגישים במערכת אקסלנדו?

אקסלנדו אנליטיקס לעולם לא תחליף את הדוחות הארגוניים ואת הדשבורדים עם ניתוחי אקסלנדו, אבל לכל עסק חי יש צורך עסקי ספציפי, ולעיתים קרובות יש לאבחן אותו ולהצדיק את השינוי.

יכולת הניתוח המובנית במערכת אקסלנדו היא חזקה וגמישה, קלה להגדרה, ופשוטה ללמידה. המערכת מעניקה לאנליסטים כלים ליצירת תוצאות עסקיות משמעותיות כך שהתגובה עונה במהירות על צרכים ארגוניים רבים. דוחות אקסלנדו ביחד עם דוחות ארגוניים אחרים הם תמיד רלוונטיים ושימושיים, ולעתים קרובות מכווינים אל הניצחון מהיר.

השימוש בכלים מיועד להפקת דוחות תפעוליים המבוססים על שאלות קבועות ומציגים תמונת מצב בדשבורד אינטראקטיבי. הדשבורדים האלה מהווים עמוד מרכזי של כל ארגון המקבל החלטות מגובות בנתונים.

עם זאת, בעוד מערכת אקסלנדו היא כלי אקסלנדו אנליטיקס היא שיטת עבודה.  יש הבדל מהותי בין השניים, כפי שתראו.

10  סיבות מצוינות להטמיע את אקסלנדו אנליטיקס בארגון שלך:

  1. ניתוח מועשר הוא העתיד של תובנות עסקיות. באמצעות הכוח של למידה ממוחשבת (Machine learning) ואינטליגנציה מלאכותית, אקסלנדו אנליטיקס מביאה את הנתונים שלך לחיים בצורה שלא ניתן לעשות זאת באופן ידני. אנחנו נספק תחזיות מדויקות לתובנות בעלות ערך עסקי.
  2. אקסלנדו אנליטיקס מספק מבט 360 על הלקוח מהיר ואינטראקטיבי ומאפשר לפלח לקוחות בצורה חכמה יותר. אנחנו נבנה ביחד קמפיינים שיווקיים מותאמים ללקוח על מנת לחסוך בעלויות שיווק ולהגדיל המרות.
  3. אקסלנדו אנליטיקס תעזור לפתח תהליכים ארגוניים המבוססים מטרה. להיפטר מן האינרציה ולהפוך נתונים לידע עסקי, להפוך מאגרי נתונים למערכות מידע. ידע הוא נכס אסטרטגי!
  4. שיתוף – מתרשים העוגה לשיחה! האנליסטים של אקסלנדו אנליטיקס מנתחים את ומביאים את השאלות העסקיות לשולחן כדי לדון עליהן.
  5. האצת תהליך הארגון הלומד על ידי אימוץ מערכות אקסלנדו כדי למקסם את ה-ROI.
  6. אקסלנדו אנליטיקס מאפשר לחבר מקורות נתונים אשר אינם נמצאים במערכות התפעוליות של הארגון או במערכות אקסלנדו. חיבור נתוני שוק ציבוריים לנתונים העסקיים שלך!
  7. אקסלנדו אנליטיקס היא פתרון שלם יותר לארגון שמעבר לניתוח עולם אחד של מידע. השאיפה שלנו היא לחבר את הנקודות השונות בארגון כי לבטל איים של מידע וליצור אמת ארגונית משותפת אחת.
  8. לצוות אקסלנדו אנליטיקס חוש עסקי מפותח וידע נרחב בטכנולוגיה. בנוסף, הצוות רעב לאתגרים עסקיים אשר יוכל לפתור. האנליסטים יוסיפו זווית ראייה חדשה על העסק מהשבוע הראשון.
  9. אקסלנדו אנליטיקס מאפשרים שכבת התאמה אישית נוספת לוויזואליות של המערכת כדי להעביר מסר מהנתונים בצורה ברורה יותר.  
  10. שימוש במודלים עסקיים מודרניים על מנת לתמוך בשרשרת הערך של הארגון. שיטות ניהול מתודלקות נתונים המתואמות למאה ה-21.

לאחר ההטמעה של השירותים הפיננסיים בארגון, תוך ניצול הכוח של הענן, בנינו מספר דוחות ודשבורדים אפקטיביים. זה לא היה קל, אבל התוצאה הייתה מהפכנית!

אני יודע – אני עזרתי להטמיע מערכות בינה עסקית מבוססות מספר רב של מקורות נתונים באחד מקרנות ההשקעה הגדולות בניו-יורק. למה את/ה צריכים את אקסלנדו אנליטיקס?

ראשית, אקסלנדו אנליטיקס לעולם לא תחליף את הדוחות הארגוניים ואת הדשבורדים עם ניתוחי אקסלנדו.

אהבתם? תשתפו!

לעוד פוסטים

הרשמה לניוזלטר

רוצה לקבל מידע מהבלוג שלנו?
הירשם עכשיו והישאר מעודכן.

פרטי יצירת קשר

השתכנעתי, רוצה BI!

לתיאום הדגמה

שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






    שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

    לתיאום הדגמה

    שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






      שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

      אתר זה משתמש בקבצי Cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לקבלת Cookies באתר.