ביצועים על ציר זמן אינטראקטיבי – חדש ב Power BI

בכנס Microsoft Data Insight 2017 שהתקיים באוגוסט האחרון הוצג, בין יתר החידושים המסעירים, גם הפיצ'ר timeline-storyteller או בשפתנו – מספר העובדות על ציר הזמן.

אותו מהצ"ה מאפשר תצוגת אספקטים שונים של המידע תוך שימוש במבחר סוגי תצוגה ויכול להציג באופן אינטראקטיבי גם סינון של המידע, הדגשת מידע, הוספת הערות ועוד אפשרויות רבות לצורך תצוגת דאטה מסוג רצף של אירועים.

ציר הזמן החדש הוא דוגמה מצויינת לכך ש-Power BI בונה קהילה של משתמשים נלהבים עם להט לגעת בדאטה ולהציג אותו בצורה יפה וסופר פרקטית בהתאם לתרחיש העסקי.

דוגמה אחת שאהבתי במיוחד היא האפשרות להציג כמה צירי זמן אחד ליד השני עם בסיס משותף ואפשרות להשוואה. בתמונה ניתן לראות השוואה בין הישגי שחקני גולף לפי גילם. המיקרא האינטראקטיבי מאפשר סינון וצפייה רק בנתונים שמעניינים אותנו כמו (בדוגמה זו) נצחונות, פרישה וכו'. ויזואליציה כזו יכולה להיות יעילה מאוד להבנת עונתיות בעסק והצגת נתונים השוואתיים של מוצרים/סוכנים/ לקוחות – לאורך זמן. כך נוכל לזהות ביתר קלות את טרנד הביקושים והשפעת הגורמים השונים על הביצועים בתקופות הנבחרות.

הצגת העובדות על ציר הזמן עוזרת להבין את השינויים בפרמטרים הנבחרים לאורך זמן רב, במבט אחד. בצורה כזו ניתן גם לעקוב אחרי כל מהלך הזמן באופן כרונולוגי רציף, וגם לצפות באופן מרוכז בהתפתחויות.

מחפשים עצה בנושא?

צרו קשר וננסה לעזור.

אהבתם? תשתפו!

לעוד פוסטים

הרשמה לניוזלטר

רוצה לקבל מידע מהבלוג שלנו?
הירשם עכשיו והישאר מעודכן.

פרטי יצירת קשר

השתכנעתי, רוצה BI!

לתיאום הדגמה

שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






    שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

    לתיאום הדגמה

    שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






      שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

      אתר זה משתמש בקבצי Cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לקבלת Cookies באתר.