בלוג אקסלנדו

סיגמנטציית לקוחות אקסלנדו

סגמנטציית לקוח להגדלת מכירות

הקדמה: מלקוחות אלופים ללקוחות בסכנת נטישה, לכל לקוח יש צרכים ורצונות שונים אשר משפיעים על אופן התגובה לקמפיינים שיווקיים שהעסק מקדם. ככל שהעסק גודל, יצירת סגמנטציה של לקוחות תשפר את תוצאות השיווק. הרעיון הוא ליצור קמפיינים רלוונטיים לסוגי לקוחות שונים ובכך, לשפר את שיעורי התגובה ואת המכירות. הערכת לקוח לפי פרמטר אחד (מכירות) אינה מספקת ואפילו יכולה להוביל להחלטות שיווקיות

קרא עוד »

פוסטים נצפים ביותר

KPI אקסלנדו
כלים שימושיים

מדדי הביצוע KPI להצלחה עסקית

כדי להוביל את החברה ולהשפיע על האנשים והתהליכים ליצירת הרווח נדרש לבקר את הביצועים העסקיים במגוון מדדי ביצוע בפרמטרים הקריטטיים

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

רוצה לקבל מידע מהבלוג שלנו?
הירשם עכשיו והישאר מעודכן.