טרנספורמציה דיגיטלית בקמעונאות

Walmart מייצרת שותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט כדי להאיץ את החדשנות הדיגיטלית בתחום הקמעונאי. 

"הסכם בן חמש שנים ימנף בסיס רחב של פתרונות ענן, AI ו- IoT לשימוש בכל רחבי הארגון" כך על פי הצהרת המנכ"לים.

Walmart (סימול: WMT) הודיעה היום כי היא מקימה שותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט (MSFT), כדי להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של Walmart בתחום הקמעונאי, להעצים את שותפיה ברחבי העולם ולהפוך קניות לחוויה מהירה וקלה יותר עבור מיליוני לקוחות ברחבי העולם. מהות השותפות: Walmart בחרה במיקרוסופט כספקית הענן המועדפת והאסטרטגית שלה תוך הישענות על מגוון פתרונות הענן של מיקרוסופט.

"המחויבות של Walmart לטכנולוגיה מתמקדת ביצירת דרכי קניה נוחות להפליא עבור הלקוחות ולהעצמת השותפים העסקיים לבצע את העבודה הטובה ביותר שלהם", אמר דאג מקמילון, מנכ"ל Walmart. "Walmart מונהגת על ידי אנשים המועצמים מטכנולוגיה ואנו נרגשים מהפוטנציאל הגלום בשותפות טכנולוגית זו עבור השותפים והלקוחות שלנו. בין אם זה משולב עם פלטפורמת הענן הגמיש (AGILE) שלנו או מינוף של למידה ממוחשבת –  Machine  Learning ואינטליגנציה מלאכותית- AI כדי לעבוד בצורה חכמה יותר ולשפר יעילות וביצועים עסקיים, אנו מאמינים כי מיקרוסופט תהיה שותפה חזקה בהבאת הפלטפורמה והיכולות שלנו כדי לאפשר חדשנות מרחיקת לכת ומהירה אף יותר".

"Walmart היא קמעונאית חלוצה המחויבת להעצמת עובדיה ויצירה של חווית קניה הטובה ביותר האפשרית עבור לקוחותיה בכל מקום שבו הם נמצאים", אמר Satya Nadella, מנכ"ל מיקרוסופט. "החברות המובילות בעולם פועלות על ענן שלנו, ואני שמח לשתף פעולה עם Walmart כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי שלהם עם Microsoft Azure ו- Microsoft 365."

Walmart כבר משתמשת בשירותי מיקרוסופט עבור יישומים קריטיים ועומסי עבודה וכעת היא יוצרת סדרה רחבה של פרויקטי ענן חדשניים הממנפים בינה עסקית BI למידה ממוחשבת ML, בינה מלאכותית AI ופתרונות המבוססים על פלטפורמת הנתונים (MS Data Platforms) למגוון רחב של שירותים חיצוניים הפונים ללקוחות ויישומים עסקיים פנימיים. טכנולוגיה גלובלית (ענן) גמישה, מאובטחת וניתנת להרחבה במהירות (Scalabilty), תאיץ באופן משמעותי את יכולתה של וולמרט לפעול בשלושה תחומים מרכזיים:

טרנספורמציה דיגיטלית: ההשקעה ב- Microsoft Azure מהווה המשך למסע הענן של Walmart ומשתרע על פני משפחת המותגים של ולמארט ועסקים בינלאומיים, המאפשרים להם למנף את הענן הציבורי של מיקרוסופט ל:

  • שימוש בעומק וברוחב קיבולת המחשוב של Microsoft
  • יכולת לנהל בצורה חלקה עומסי עבודה בסביבה אלסטית
  • לאפשר גישה רחבה יותר לכלי עבודה כדי להשפיע, לשנות ולחדש מהר יותר
  • לנהל את עלויות התשתית בצורה יעילה יותר

בהסכם בן חמש שנים, Walmart בחרה את מגוון הפתרונות של Microsoft לענן, כולל Microsoft Azure ו- Microsoft 365 על שלל רכיביו לשימוש ארגוני רחב כדי לייצר סטנדרט ניהולי אחיד לכלל משפחת המותגים של החברה. במסגרת השותפות, מהנדסי Walmart ו- Microsoft ישתפו פעולה בשלב האפיון, הפיתוח והתמיכה של העברת מאות יישומים קיימים לארכיטקטורות ענן מקומי. לדוגמה, כדי לגדול ולהגביר את החוויה המקוונת, החברה תעביר חלק ניכר מ- walmart.com ו- samsclub.com ל- Azure – המאפשר ניטור עומסים בענן והתאמת המשאבים לביקוש, כך שוולמרט תוכל לתמוך בעלייה בביקושים מצד הלקוחות וכן להגיע לשווקים גלובליים נוספים יותר מאי פעם.

חדשנות: בין אם מדובר בהתמקדות מתמשכת בזמינות האתר ובמהירותו, או ביכולתו להשיק במהירות תכונות חדשות, לקוחות ימשיכו לראות את החידושים הנעשים מצד Walmart כדי לחסוך להם זמן וכסף לאורך מסע הקניות. יש גם יתרונות לפעולה בקנה מידה ענק כמו Walmart הבונה פלטפורמת IoT (איסוף מידע מסנורים רבים) על Azure – החל מבקרי חשמל, קירור, מיזוג וכד' בכדי להפחית את צריכת האנרגיה באלפי חנויות בארה"ב או יישום למידת מכונה ML בעת ניתוב אלפי משאיות בשרשרת האספקה.

שינוי אופן העבודה שלנו: Walmart ממשיכה לטפח תרבות סקרנית, שיתופית, אחראית וזריזה כדי למקם את החברה לצמיחה נוספת. כדי לעשות זאת, זה קריטי יש כלים המעודדים אותם מיומנויות ותכונות. באמצעות שותפות זו, Walmart משקיעה באנשים שלה עם השקה מדורגת של Microsoft 365 המספקת שותפים עם כלי הפרודוקטיביות כדי לטפח תרבות של שיתוף פעולה, יצירתיות ותקשורת. פלטפורמת העבודה המודרנית של מיקרוסופט תומכת בצוותים מקושרים ומנתקת ממגורות – עם גישה למגוון רחב של כלים, כולל Microsoft Workplace Analytics, Microsoft Stream ו- Microsoft OneDrive, לשותפים של Walmart תהיה גישה לשיתוף פעולה מוביל, כלי פרודוקטיביות ושיתוף כדי שיוכלו לחסוך זמן ולעבוד טוב יותר.

על וולמארט
חברת Walmart (סימול: WMT) מסייעת לאנשים ברחבי העולם לחסוך כסף ולחיות טוב יותר – בכל עת ובכל מקום – בחנויות, באינטרנט ובאמצעות המכשירים הניידים שלהם. בכל שבוע, כמעט 270 מיליון לקוחות וחברים לבקר שלנו יותר מ 11,700 חנויות תחת 65 באנרים ב 28 מדינות eCommerce אתרים. עם שנת הכספים 2018 הכנסות של 500.3 מיליארד דולר, Walmart מעסיקה כ 2.3 מיליון שותפים ברחבי העולם. Walmart ממשיכה להיות מובילה בתחום הקיימות, הפילנתרופיה הארגונית והזדמנות התעסוקה. מידע נוסף על Walmart ניתן למצוא על ידי https://corporate.Walmart.com, בפייסבוק ב https://facebook.com/Walmart ו בטוויטר ב https://twitter.com/Walmart.
על מיקרוסופט
Microsoft (MSFT ") מאפשר שינוי דיגיטלי בעידן של ענן אינטליגנטי וקצה אינטליגנטי. המשימה שלו היא להעצים כל אדם וכל ארגון על כדור הארץ כדי להשיג יותר.

אהבתם? תשתפו!

לעוד פוסטים

הרשמה לניוזלטר

רוצה לקבל מידע מהבלוג שלנו?
הירשם עכשיו והישאר מעודכן.

פרטי יצירת קשר

השתכנעתי, רוצה BI!

לתיאום הדגמה

שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






    שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

    לתיאום הדגמה

    שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






      שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

      אתר זה משתמש בקבצי Cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לקבלת Cookies באתר.