למה לי Power BI?

נכון לעכשיו, כלי קבלת ההחלטות הנפוץ בעולם הוא אקסל, ללא כל ספק. אז למה רבים כל כך מזיעים בניסיון ללמוד מתוך הנתונים מהן ההחלטות העסקיות הנכונות….?

אם את/ה מנהל/ת כדאי לך להקדיש כמה דקות כדי להכיר כלים שיכולים לשנות את המחר שלך לתמיד. בשורות הבאות אנסה להציג בפניך פלטפורמה חלומית להפקת תובנות עסקיות מתוך נתונים, אותם נתונים הנאגרים במערכות התפעוליות של החברה אלה שגורמים לכלכך הרבה אנשים בכלכך הרבה עסקים, להזיע בהפקת דוחות כל פעם מחדש…כדי לקבל החלטות ולא השערות.
לא היית רוצה להחזיק את תמונת מצב העסק במובייל? לא היית רוצה למצוא את התשובות לשאלות העסקיות החשובות ביותר בקליק? אבל בקל ובזול ?

ב1985 הגיח לאוויר העולם האקסל ושינה את הדרך בה אנשים מכלכלים את צעדיהם ומקבלים החלטות. אין עוררין על העובדה כי תוכנת האקסל היא היא כלי קבלת ההחלטות הנפוץ בעולם. היתרונות הבלתי מעורערים הם פשטות וגמישות. החסרונות הבולטים: מגבלת המומחיות האישית ואי יכולת שיתוף אמיתית- כל אחד והאקסל שלו, אין אמת ארגונית אחת.

וכאן מגיעה התפנית הגדולה. מיקרוסופט משיקה אח תאום עם היתרונות של אקסל ועוד! מיום הופעת Power BI לאוויר העולם ביולי 2015 ניתן לומר כי ההמונים קיבלו את הכח לגעת בDATA בצורה חכמה ומתקדמת שהיא גם יותר קלה וגם משיגה תוצאות עליהן יכולנו רק לחלום. מאותו יום כוווולם יכולים לעבור מדוחות לדשבורדים. לא עוד שליפת דוחות ממערכות, סידור נתונים, חישובים ועיצובים לצורך הפגישה הבאה. עכשיו ניתן לצייר דשבורד במשיכת מכחול (Drag&Drop). הדשבורד מאפשר ניתוח רב ממדי של התוצאות על ציר הזמן ואל מול היעדים בלחיצת כפתור. וכל זאת בלי לשלם הון על שרתים, תוכנות נוספות ומתכנתים (שאף אחד לא מבין מה הם עושים). היכולות של חוג הסילון זמינות להמונים. נסו את Power BI אתם תודו לי על זה.
בעזרת תוכנה חינמית אותה ניתן להוריד באתר powerbi.com תוכלו לטעון דו"ח או להתחבר אל אין ספור מקורות נתונים,  לייצר הקשרים בין העמודות ולהוסיף מדדים מחושבים, לייצר לוח מכוונים בwebb טאבלט ומובייל וכמובן לשתף את הגורמים הרלוונטיים.

נשמע מסובך? זה קל. רוצים שמישהו אחר יבנה לכם דשבורד או לפחות תשתית להמשך התפתחות עצמאית? נשמע הגיוני.
העיקר שעכשיו אתם יודעים שזו פלטפורמה שתעזור לכם להשיג שליטה בנתונים החשובים לכם.
רוצים להתנסות בדבר האמיתי? באתר שלנו תמצאו דשבורד LIVE למגוון תחומים:

מודול מלאי            מודול גבייה         רווחיות פרויקטים         תקציב מול ביצוע       מודול מכירות

רוצים עצה בנושא? נשמח לעזור.

אהבתם? תשתפו!

לעוד פוסטים

הרשמה לניוזלטר

רוצה לקבל מידע מהבלוג שלנו?
הירשם עכשיו והישאר מעודכן.

פרטי יצירת קשר

השתכנעתי, רוצה BI!

לתיאום הדגמה

שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






    שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

    לתיאום הדגמה

    שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






      שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

      אתר זה משתמש בקבצי Cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לקבלת Cookies באתר.