מדוע משתמשי אקסל יחסכו זמן עם POWER BI?

בעולם בו הנוף העסקי משתנה באופן דינמי מיום ליום, מנהל זקוק לכלי עזר לקבלת החלטות המאפשר להפיק תובנות מהנתונים, בזמן אמת, בכל מקום.

מליארד משתמשי אופיס לא טועים….אין ספק ש Excel היא אחת התוכנות הפופולריות ביותר בעולם. מיליוני אנשים ועסקים משתמשים באקסל לכל דבר, החל מהזנת נתונים לטבלה, גזירת מידע ממערכות תפעוליות וסידורם לדו"ח ביצועים תקופתי ועד חישוב מתקדם של נתונים סטטיסטיים.
עם זאת, אנשים רבים אינם מבינים כיצד הם יכולים להרחיב באופן דרמטי את הפונקציונליות של Excel וגם לחסוך זמן בהפקת דוחות כל פעם מחדש בכדי להגדיל את היעילות והאפקטיביות העסקית. (לעסוק בתובנות ולא בהסתבכויות).

בשלוש שנים האחרונות האקסל השתכלל לכדי מכונת BI משומנת המאפשרת לבצע תהליך אוטומציה שלם: משיכת נתונים, טיוב וסידור אוטומטי, מידול המידע בהתאם ללוגקיה העסקית- ממדים, היררכיות ומדדי ביצוע וכמובן ויזואליזציה להבלטת המידע והפקת התובנות. ובדיוק באותה תקופה ומאותו בית נולד אח תאום ומשלים – מיקרוסופט Power BI – תוסף ניתוח הנתונים לאופיס.

המעבר מאקסל ל Power BI מאפשר לאסוף, לעצב, לנתח ולחקור בקלות נתונים עסקיים מרכזיים בדרכים חדשות כאשר הפלוס הגדול הוא אמת ארגונית אחת אותה ניתן לשתף עם משתמשי קצה בהתאם לרמת ההרשאה והצורך העסקי של הפרסונה לכל מכשיר ובכל זמן.

 

הסיבות המרכזיות להתקדם ל Power BI:

1. כל השאילתות, מבני הנתונים והדוחות שניתן ליצור ב- Excel יכולים להיות מוצגים בדשבורד אינטראקטיבי מדהים ב- Power BI שגורם לנתונים לקפוץ החוצה ללא כל מאמץ/ חישוב.

2. נתונים מעודכנים ללא אף פעולה! באופן אוטומטי בהתאם ללוח ריענונים שיקבע מראש יתבצע ריענון במערכת ויאפשר לך להישאר מעודכן במצב העסק שלך בקלות! ממש קסם!

3. Power BI מאפשר שילוב עם מגוון נתונים ממקורות שונים וכך מתקבלת התמונה הכללית של העסק ואף יכולת לראות ולהצליב מידע עולמות תוכן שונים.

4. בואו נשפוך קצת אור על הנתונים! בעזרת הדמיות עשירות ואינטראקטיביות, Power BI יכול להרחיב את עוצמת הנתונים שלך ולקבל מהם דוחות בחתכים שונים ומכיוונים שונים!

5. היכולת לעשות לבד – כשהנתונים נכונים ומעודכנים נותר לך רק לעצב את הדוח בדיוק איך שתרצה בקלות ובחכמה SELF SERVICE BI במשיכת עכבר (Drug&Drop) שיתוף מידע בין המטה לשטח מעולם לא היה נגיש יותר. Power BI  מאפשר לכל יוזר להינות מBI המותאם לצורך העסקי שלו בעלות רישוי זניחה יחסית וללא צורך בתשתיות ו/או תוכנות יקרות.

6. אפשרות הגישה לנתונים והזמינות בכל זמן מכל מקום מחייבת אותנו להתרחק מהמחשב ולכן דרוש כלי שיאפשר זאת מהנייד שלנו. באמצות Power BI תוכל להתעדכן מהשטח בכל על אם זה לפני פגישה או אפילו מבית הקפה!

 

Related image

 

רוצים להיות חלק מחוויית Power BI? יש לכם שאלות בנושא?

צרו קשר ונשמח לעזור.

אהבתם? תשתפו!

לעוד פוסטים

הרשמה לניוזלטר

רוצה לקבל מידע מהבלוג שלנו?
הירשם עכשיו והישאר מעודכן.

פרטי יצירת קשר

השתכנעתי, רוצה BI!

לתיאום הדגמה

שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






    שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

    לתיאום הדגמה

    שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






      שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

      אתר זה משתמש בקבצי Cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לקבלת Cookies באתר.