סיפור לקוח- טכנו עד

טכנועד סיפור לקוח אקסלנדו

סיפורה של חברה המנוהלת על פי "תורת האילוצים" שפותחה על ידי הישראלי אלי גולדרט. בשיטה יש מספר שלבים- זיהוי הבעיות והצרכים של המערכת, איתור צווארי הבקבוק, קביעת מדדים לזמני ביצוע, מציאת פתרונות יעילים ובניית תוכנית לישום ובקרה. ככל שהאילוץ מטופל בזמן התפוקה המתקבלת טובה יותר ומקרבת את המערכת למטרה שהוצבה.

ת.ז. לקוח

מזה למעלה מ-50 שנה, מספקת טכנו עד מוצרי גומי לאטימה ליישומים תעשייתיים לאלפי לקוחות בתעשייה הישראלית ובחו"ל. מוצרים אלה כוללים אטמי גומי לפי שרטוט לקוח, אורינגים, אטמי תמיכה (Back-up Rings), איקסרינגים (X-Rings), חוטי אורינגים, דיסקיות אטימה ואטמים סטנדרטיים אחרים. טכנו עד מספקת ללקוחות גם אטמים לפי שרטוט לקוח, דיאפרגמות גומי וחלקי מתכת בשילוב עם גומי בהתאמה אישית ללקוח. טכנו עד היא יצרן – במפעל הישראלי ויבואן – חלק מהמוצרים מיוצרים במיקור חוץ במפעלים-שותפים ברחבי העולם.
הודות לכך, החברה יכולה להוציא כמעט כל מוצר בתחום, ייחודי ככל שיהיה, למשלוח מהיר ברחבי העולם. בנוסף, במחסן הממוחשב האוטומטי והמתקדם של טכנו עד מאוחסן מלאי ביטחון של חלקים סטנדרטיים ושאינם סטנדרטיים, כולל מוצרים מותאמים אישית, כדי לעמוד בזמני אספקה קצרים.

תהליך העבודה עם טכנו עד

הפרויקט התחיל בקטן: דרישה מינימליסטית לניתוח של Pipeline המכירות בהתאם למתודולוגית הרמזור. מהר מאד התקדמנו למערך BI חוצה ארגון.

התחלנו בניתוח לידים, משם המשכנו להזדמנויות, הצעות מחיר ועד הזמנות ומכירות.
לאחר מכן התחלנו לנתח את עולם האיכות ע"י התמקדות בתלונות לקוח ותלונות ספק, משם עברנו לעולם המלאי, תכנון מלאי, תזרים מלאי, ניתוח חוסרים לרכש וניהול מוצרים.
בהמשך התחברנו למערכת המידע של המחסן האוטומטי והצגנו BI המאפשר בקרה מלאה על הפעילות במחסן, ניתוח הליקוטים בדגש על יעילות.

בשלב הבא, ניתחנו מבטים רחבים יותר: פילוח שוק, ניתוח פעילות, ביצועי לקוח, ביצועי חברה, ניתוח מוצרים, ניתוח תערובות ומאפייני מוצר ועוד.

בשלבים מתקדמים יותר של הפרויקט התמקדנו בפתרונות נקודתיים לסוגיות יום יומיות כמו פערי מלאי, פגי תוקף, מעקב אחר אספקות, הגדלנו ועשינו ניתוח חוסרים במלאי המבוסס על התערובות הייחודיות והחברה הפכה לשקופה וברורה לכל משתמשי המערכת.

לבסוף, הוספנו ניתוח גבייה וניתוח ייחודי של עמידה ביעדים ברמת חברה, יעדים יחודיים שהוגדרו ע"י מנכ"ל טכנו עד ודמויות מפתח בארגון באופן כזה שמאפשר הבנה של מדדי הבריאות של הארגון לכל מחלקותיו.

העבודה עם טכנו עד ייחודית ברמת מעורבות המנכ"ל, אשר הניבה המון תובנות, מסקנות ורעיונות חדשניים שלקחו את אקסלנדו לפיתוחים מאתגרים עם ערך מוסף. במקביל למנכ"ל מתקבלות דרישות ורעיונות ממנהל הרכש וה-IT בחברה. לבקשתו לדוגמה, הומרו פתרונות אקסליים ופתרונות ידניים לכדי מסכי BI יעילים שמציפים את עיקרי הדברים.

חברי ההנהלה הבכירה בטכנו עד הם בעלי אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושאיפות למצוינות, לקידום וייעול החברה. כחלק מדרך זו הוטמעו תהליכי CRM אוטומטיים והוקם פורטל שבו הלקוחות יוכלו לעקוב אחר סל המוצרים שלהם וסטטוס בקשותיהם והזמנותיהם .  גם לנתונים האלו התחברנו במערכת ה-BI וניתחנו את השימושיות בפורטל ואת תהליכי ה-CRM מתוך מערכת Zoho.

מאפיין ייחודי נוסף של טכנו עד הוא השקיפות, מדובר בחברה בה ה-BI נגיש לעובדים רבים, ללא הרשאות. הביצועים חשופים והעובדים יודעים למדוד ולאמוד את עצמם על פי שיטת הרמזור שהוטמעה באופן עמוק בכל התהליכים ובכל המחלקות בחברה.

הטכנולוגיה:

Power BI, פשוט וקל!
כל הפתרון הגדול והמקיף הזה התאפשר בהתבסס על פלטפורמת PBI בלבד! מדובר בפתרון Stand Alone שמחזיק את כל הארגון על כתפיו.

אהבתם? תשתפו!

לעוד פוסטים

הרשמה לניוזלטר

רוצה לקבל מידע מהבלוג שלנו?
הירשם עכשיו והישאר מעודכן.

פרטי יצירת קשר

השתכנעתי, רוצה BI!

לתיאום הדגמה

שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






    שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

    לתיאום הדגמה

    שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






      שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

      אתר זה משתמש בקבצי Cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לקבלת Cookies באתר.