שימוש מושכל בנתוני העסק לשיפור היעילות והרווח

מנהלי ארגונים רבים טובעים במידע ומתקשים לקבל החלטות לשיפור ביצועים, יעילות ורווחיות העסק. רבים עדיין מקבלים החלטות המבוססות על אינטואיציה וראייה חלקית של נתוני הארגון, כאשר שימוש חכם בנתונים יכול לסייע להם כמנוע צמיחה עסקי וכיתרון מול המתחרים. חשוב להדגיש כי קבלת החלטות המבוססת על נתוני אמת עדכניים מאפשרת למנהלי הארגון לעשות שימוש מושכל בנתונים כדי להתייעל, להגדיל הכנסות, לחסוך משאבים ולשפר את רווחיות העסק.

שימוש חכם בנתונים כמנוע צמיחה עסקי

מאז ומעולם חברות השקיעו זמן ומשאבים בניתוח המידע שברשותם. בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים כיום מערכות המחשוב בעסק צוברות נתונים רבים, הנתונים מאפשרים למנהלי הארגון לקבל תמונה רחבה ומבט של 360 מעלות על הפעילות השוטפת בעסק, ובאמצעות ניתוח נתונים יעיל וחכם, הם יכולים לקבל החלטות טובות יותר ולשפר את ביצועי העסק. עם זאת, בארגונים רבים מותקנות מערכות טכנולוגיות שונות שלעתים אינן מתקשרות אחת עם האחרת, כמו כן נתונים רבים נצברים במחלקות השונות בארגון, והמנהל הבכיר עשוי לפספס מידע בעל ערך רב כדי להשתמש בנתונים כמידע תומך החלטות.

מערכת בינה עסקית כפתרון לשימוש נכון בנתוני העסק

ארגונים רבים בארץ ובעולם משקיעים משאבים עצומים בהטמעת מערכות בינה עסקית על מנת לקבל החלטות טובות וחכמות יותר, כדי להעריך ביעילות סיכונים וסיכויים של הזדמנויות עסקיות, לאתר במהירות מוקדי רווח והפסד וכדומה. כל מנהל מודע לחשיבות הנתונים ועליו לנתח אותם במיומנות וביעילות, במיוחד כיום לאור התחרות הגבוהה בכל הענפים.

הפתרון לשימוש חכם ויעיל בנתונים הוא פשוט למדי, באמצעות פלטפורמה אנליטית המבוססת על  Power BI מבית מיקרוסופט ניתן להתחבר למקורות המידע והנתונים בארגון, לנתח אותם ולהציג אותם באופן ויזואלי ונוח. הפלטפורמה מתאימה לכלכלנים, לאנליסטים, ליזמים ולמנהלים בכירים, כמו גם לבעלי עסקים בכל סדר גודל, הזקוקים לכלי מתקדם המאפשר להם לאסוף מידע בקלות, ולהפוך את הנתונים העדכניים למדדים שימושיים למטרות חשובות כגון:

  • בקרה ופיקוח
  • שיפור רווחיות
  • ניתוח נתונים במטרה להשיג את היעדים שנקבעו
  • ייעול תהליכים בארגון, לרבות תהליכי ייצור, שיווק, מכירות וקבלת החלטות
  • ניצול אפקטיבי של משאבי הארגון
  • ניתוח נתונים פיננסיים בזמן אמת ותוך שניות ספורות

להתעלות על המתחרים

נתוני העסק יכולים לסייע למנהלי מחלקות, למנהלי הארגון, לחברי דירקטוריון ולבעלי העסק, לקבל החלטות מושכלות על בסיס נתונים עדכניים, ולא לפי תחושות בטן או הערכות המבוססות על מידע חלקי. יש מגוון פתרונות טכנולוגיים לניתוח מידע עסקי, מערכות מידע נועדו לסייע למנהלים לקבל החלטות מחושבות, אך רק מערכת בינה מלאכותית מסוגלת לספק מידע עדכני ומקיף אודות הארגון, על כל רבדיו השונים כמו נכסים, השקעות, מכירות, לקוחות, תפוקת עובדים, מלאי וכיוצא בזה.

ניתוח נתונים באמצעות מערכת מתקדמת וידידותית למשתמש

מומלץ לבחור פלטפורמה לניתוח נתונים ולסיוע בקבלת החלטות מבוססות נתוני אמת לאחר אפיון צורכי הלקוח. חשוב לבחור פלטפורמה אמינה ונגישה, בעלת ממשק ידידותי למשתמש, הכוללת כלי ניהול ובקרה מתקדמים. לכן, כדאי לדעת כי יישומים המבוססים על Power BI של מיקרוסופט נחשבים לפתרון המומלץ בעולם העסקים.

אהבתם? תשתפו!

לעוד פוסטים

הרשמה לניוזלטר

רוצה לקבל מידע מהבלוג שלנו?
הירשם עכשיו והישאר מעודכן.

פרטי יצירת קשר

השתכנעתי, רוצה BI!

לתיאום הדגמה

שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






    שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

    לתיאום הדגמה

    שיתוף מסכים מרחוק? פגישה אצלכם או אצלנו?






      שליחת הטופס מהווה הסכמה לקבלת מידע שיווקי מאקסלנדו

      אתר זה משתמש בקבצי Cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לקבלת Cookies באתר.