המועדון למיקסום לקוחות

כל מנהל שיווק מתחבט בשאלה כיצד להגדיל את כמות החברים במועדון ואת רמת ההכנסה פר חבר. אם רק ידע לאגור את פירורי המידע הנכונים ולנתח אותם כך שיציע לכל לקוח הצעה מדויקת עבורו, המהלך יוביל לרווח.

דשבורד אקסלנדו למיקסום רווחי מועדון הלקוחות מרכז מידע ממקורות שונים בכדי לאפשר סיווג מיטבי של הלקוח לקבוצת הייחוס הרלוונטית לו (קלסטר) בהתאם לנתונים דמוגרפיים והרגלי קנייה כגון: נתוני רכישה אחרונה, ממוצע עסקה, קטגוריות מועדפות, פעילות דיגיטלית (פתיחת פרסומים, צפיה במוצרים באתר, ביקור בחנויות, ניצול הטבות וכד') תאריך יום הולדת, הצטרפות ועוד.
המערכת מאפשרת לסנן את קהל הלקוחות בהתאם למסננים רבים המדייקים את אופי הרכישה של הקבוצה ולקבע את הפרופיל כך שהרשימה תמשיך להתעדכן (בלקוחות) העונים לפרופיל שהוגדר. מרגע הגדרת הפרופיל ניתן לבצע פעולות שיווק לקהל המפולח, בלחיצת כפתור. אם תרצו תוכלו לייצא פלט אקסל עם פרטי הלקוחות במטרה להעברים אל מנהל הקמפיין או להוציא דיוור

בכל אחד מהמסכים המוגדרים במערכת לפי נושא, ניתן לקבל רשימה נוחה של הלקוחות בהקלקות בודדות ולהעביר את הרשימה למנהל הקמפיין. הניתוחים המפורטים מטה, הם החבילה הבסיסית של המערכת, בשלב מתקדם יותר קיימת אופציה לשידרוגים כמו שליפה ממאגר נתונים, שליחות, יחסי המרה, נתוני אתר אינטרנט, קבלת התראות לטלפון נייד לפי הגדרות מותאמות אישית ועוד.

מסך מבט על: שאלה בסיסית היא מיהם לקוחות החברה או הרשת? ההנחה כי מועדון הלקוחות מורכב מלקוחות קבועים, בעלי דפוסי רכישה דומים מוטעית מיסודה. כמה מהם משתמשים בכרטיס המועדון והם לקוחות קבועים, ומה ממוצע הרכישה שלהם? במסך מבט על נגלה כמה חברי מועדון יש לנו, באיזה סניף הרשת מוכרת ללקוחות מזדמנים יותר מאשר ללקוחות קבועים ומה הלקוחות האלה אוהבים לקנות ביחס לחברי מועדון אחרים. נוכל לנתח סניף מסויים, לראות איך המדדים העיקריים מתנהגים ביחס לשנה הקודמת ועוד

  • גרף סניפים – מכירות לפי שיוך למועדון – מכירות של חברי מועדון בכחול ולקוחות מזדמנים בשחור.
  • גרף לפי היררכיית מוצר – מכירות של חברי מועדון בכחול ולקוחות מזדמנים בשחור.
  • טבלת מדדים עיקריים לפי שיוך למועדון – כל מדד לפי חלוקה לחברי מועדון ולקוחות מזדמנים.

מסך צירופים/ חידושים: 

  • נוכל לראות טרנד של צירופים/חידושים לפי תקופות זמן שונות (שנה, חודש, שבוע ועוד).
  • נוכל לקבל נתונים נוספים פר סניף – מספר מצטבר של  צירופים/חידושים, חודש נודחי, חודש קודם, מכירות למצטרפים בלבד מול המכירות ללקוחות קיימים, ממוצע עסקה  מצטרפים בלבד מול  ממוצע עסקה  ללקוחות קיימים.
  • בגרף עמודות נוכל לנתח מה המצטרפים אוהבים לקנות – לפי היררכיית פריט שנקבע.

מסך ניתוח פעילות חברי מועדון:

  • בטבלה יש מאפיינים של חברי מועדון – שם, מספר, מספר טלפון, מייל,  תאריך יום הולדת, הצטרפות למועדון, תאריך רכישה אחרונה, נתוני מכירות ועוד.נוכל לחתוך את הטבלה לפי ימים מרכישה אחרונה, ממוצע עסקה, קבוצת גיל, מגדר ועוד… הטבלה נוחה לייצוא לאקסל לאחר שהפעלנו את כל הלוגיקות הנדרשות.
  • בלחיצה על כל לקוח בטבלה נוכל לראות בגרפים למטה את המכירות לפי תקופה, סניפים מועדפים עליו וגם את המכירות לפי היררכיית מוצר.

מסך חברי מועדון נוטשים:

  • בעזרת מסננים נוכל לפלטר לקוחות לפי קבוצת גיל, מגדר, מספר ימים מרכישה אחרונה, ממוצע/ מינימום עסקה, כלומר להגיע ללקוחות חשובים שלא קנו כבר תקופה ולהציע להם מבצע מיוחד, לדוגמא.

מסך חוגגים יום הולדת:

  • מטרת המסך לסנן לקוחות שחוגגים יום הולדת החודש (ברירת מחדל של המסך) או לראות את כל הלקוחות לפי חודש יום ההולדת שלהם.
  • ניתן לחתוך לקוחות לפי כל אחד מהפרמטרים שכבר פירטתי מקודם – לדוגמא, ממוצע עסקה גבוה ולהציע להם הטבה בהתאם.
  • טבלה נוחה לייצוא לאקסל שכוללת נתונים מפורטים לכל לקוח.

למעבר להדמיה לחץ כאן

אהבתם? תשתפו!

Share on facebook
שתף ב-Facebook
Share on twitter
שתף ב-Twitter
Share on linkedin
שתף ב-LinkedIn
Share on pinterest
שתף ב-Pinterest

תגובות